New Forest Mästerskapen

Jaa jag har ju knappt skrivit något om tävlingen ja ska på om en vecka!
Nu på torsdag åker jag med mor och ponny till Vetlandaortens Ryttarförening och deltar i Svenska New Forest Mästerskapen!
Det är en tävling för alla New Forest-ponnysar, där är det dressyr och hoppning LC-LA och även utställning!

Det är 3e året i rad jag åker till NF-SM, första året var oxå i Vetlanda, dock med Kasper och utan framgång :P Förra året åkte vi med Valle och då var det på Örebros Fältrittklubb, kom 7a placerad i LA:1 på fredagen och 6a placerad i LA:4.

I år blir det också LA:1 och LA:4 samt utställning. LA:1 går på fredagen och LA:4, som även är mästerskapsklassen, går på lördagen, då även utställning.

I år kommer även Kaspers nya ägare och tävlar där, och Valles förra ägare Ansi följer med dom för att kolla och hjälpa till så det kommer bli superkul! :D

Så nu vet ni vad jag ska ha för mig nästa helg :P

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lycka till :) Ses där :D

2010-07-24 @ 10:30:10
URL: http://toopaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback