Red Darwin 9 december 2010

Jaa Valle skrittade endast som sagt, och jag red Darwin :D Det var riktigt roligt! Jag kände mig inte alls liten, men han har ju gångarter... som heter duga! Herregud helt otroligt var det att rida honom! Han har helt otroliga gångarter. Vi red mest tempoväxlingar och galoppombyten :D De första bytena gick super, men efter ett tag blev nog vi båda lite trötta så det blev lite misunderstanding =)

Helt underbar häst, jag är så otroligt lycklig över att just JAG får chansen att rida honom! Jag är evigt tacksam för er, Cina och Rosanna, för allt ni gjort för mig och över hur generösa ni är! TACK<3


jag har bilder från passet men de är på mammas mobil, om jag orkar ska jag ladda upp dem senare idag! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback