21 december 2010

Idag blev Valle skodd och gick i skritten 15 minuter. Jag red Darwin igen, idag gick det sjukt bra! Jag tänkte hela tiden på att hålla handen så stilla som möjligt, och även skänklarna. Redan från början var han avslappnad och rund i formen och även ganska stadig. Efter ett tag, när vi kommit igång lite, släppte jag stigbyglarna för att se om det skulle gå bättre att sitta ner på honomi traven, vilket det gjorde! Han det är ju svinjobbigt dock, jag är ju verkligen inte van vid såna gångarter, så efter 2 varv blev jag helt trött i ben och mage :P Meen aa allt gick iaf bra, är riktigt nöjd med både honom och mig själv!


Kommentarer
Postat av: 'mamma

*Jättebra jobbat med det stora svarta trollet idag! Puss

2010-12-21 @ 18:35:38
Postat av: Sätilaryttaren Emma- Stolt varmblodsägare!

vad härligt att det har gått bra :D

2010-12-23 @ 12:35:17
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback