27-28 juli

Förlåt förlåt förlåt för att jag inte har skrivit, min dator fungerar inte och så var jag ju på tävling torsdag-lördag natt då jag kom hem vid 2 på söndag morgon, idag har jag absolut inte haft någon lust att skriva, har inte det nu heller men jag gör det ändå.

27 och 28 tränade jag för Gunilla, ett pass tisdag kväll och ett onsdag morgon.

Tisdagens pass gick väl inte så bra, Valle var hur stressad och tittig som helst och osammarbetsvillig. I slutet gick det dock bättre när vi kom igång. Red på Gunillas utevolt.

Onsdagens pass gick lite  bättre. Red i ridhuset idag, red igenom LA:4an 3 gånger och jobbade på de jobbiga grejerna, sen red även Gunilla några minuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback