Piccolo dagbok 29 april

Lite dressyr i ridhuset idag.
Det gick okej, skrittade fram först och sen tog jag tygeln, det blev som vanligt mycket skritt och en del trav, lite galopp också. Idag var han ovanligt 'hård' i högertygeln och väldigt känslig på vänstertygel, och han förlitade sig mycket på högertygeln för när jag lättade där så gick han direkt ur formen och vart förvirrad :P Han sköt även ut bogen mycket i vänstervarvet men han är ju ganska omusklad så :)
I alla fall, det blev mest formträning och en del halter, en del blev faktiskt riktigt fina! ;D

Allt som allt ganska nöjd med dagens pass ;)


Mamma har inga bilder på Picce så här är en vääldigt gammal bild på mig och min medryttarponny Duett 'Lill-Lexi' ;D Lilla sötnosen <3

puss

Kommentarer
Postat av: Helena

Awww så himla söt :D

<333

2010-05-01 @ 17:03:11
URL: http://ostgotaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback