Eget svar på komentar x)

Anonym om 9 april:
varför bytte ni stall?

Svar: För att vi kände att vi ville komma vidare, vi ville hitta nya tränare då vi kände att det blev för få träningstillfällen på förra stallet, och man fick inte ta dit egen tränare. På Fågelbro tränar vi nu för Hanchen varannan måndag och Gunilla varannan måndag, och Gunilla har mamma själv fixat så hon kommer :) Ibland blir det även reservplatser för Ninni, dock inte ofta.

Kort inlägg, ville bara svara men nu är det dags att sova för mig, så godnatt! :)

puss

Kommentarer
Postat av: C a s s i e P o m p o l i

suuuck det här e tredje ggn jag går in på din blogg idag o jag hatar dom där röda strecken QQ känner mig fett instängd med dem där.. aja, måste ju svara på kommentarer right?



taankuu, men jag måste göra om det... (aaaaa) <3

2010-04-10 @ 01:44:20
URL: http://sweetfrog.blogg.se/
Postat av: mamma

jaha tjohopp vad ska ma kommentera då? tyckte du hoppade gudomligt bra igår i dressyrsadeln :-)) haha puss kram

2010-04-10 @ 10:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback