25 april

Hejsan!
Idag var det tävling för storhäst i dressyr hemma på Fågelbro så jag har vart funktionär, gick med protokollen i båda klasserna ;)
Placerade:

LB:3
1a - Amanda Tidstrand & Vamor 74,24%
2a - Jenny Davidsson & Carello dé Camperi 65,76%
3a - Eva Turegård & Meddox 63,63%
4a - Victoria Midwood & Wavelets Ganzy 63,33%

LA:4
1a - Anna Nordvall & Calderon 68,53%
2a - Amanda Tidstrand & Vamor 61,46%
3a - Jeanette Tjeder & Frits 60,97%

Grattis till alla placerade! :D

Åter till min ponny! Valle har vilat idag, han fick bara gå i skritten ungefär 20 minuter :)

Har tagit en hel del bilder idag men jag har inte laddat upp dem så jag bjuder på en gammal bild :P


Valle förra sommaren ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback